Informace o výrobku
Celní a dovozní daně
Objednávky mohou potřebovat k proclení ve vaší zemi.
Prosím, zkontrolujte, zda vaše objednávka bude účtován dodatečná dovozní cla, daní nebo jiných celních související poplatky.
Dovozní cla, daně nebo jiné celní poplatky budou shromažďovány rejdařská společnost při dodání.
Dodavatelé nejsou odpovědni za zpoždění způsobené celní oddělení ve vaší zemi.
Dodatečné náklady nebo zpoždění může dojít během mezinárodního obchodu.Jsme upřímně doufám, že nechcete používat dodatečné náklady na dovoz nebo celní odbavení zpoždění jako důvod k požadování náhrady nebo odjezdem negativní zpětnou vazbu
Spokojenost Zákazníka
Prosím, neváhejte a kontaktujte nás, pokud máte nějaké otázky nebo obavy před nebo po vašem nákupu.Zavázali jsme se k vaší 100% spokojenosti.Platba
Existuje mnoho platební metody jsou k dispozici na Jak-to-udelat.cz jako jsou kreditní karty, real-time bankovní převody, offline platby (bankovní převody).Můžete si vybrat metodu, která je nejvhodnější pro vás.Chránit vaše zájmy, vaše platba bude dočasně v držení Jak-to-udelat.cz, a nebude vydána pro nás, dokud jste obdrželi vaši objednávku a jsou s ní spokojeni.Doprava
1.Přepravní Náklady:
Zvolte množství jako první, pak klepněte na zemi pomocí logistických metod na stránce.
2.Jít na další stránce můžete vidět detaily přepravní náklady podle jednotlivých logistických metod podle vašeho výběru.
3. Položka Doba Zpracování: doba zpracování pro konkrétní pořadí se liší podle typu produktu a stavu populací.Většinou, doba zpracování může být 3 až 15 pracovních dnů.
PODMÍNKY A NÁVRATOVÉ POLITIKY
1.Změna Adresy - Pokud požadujete změnit adresu, dejte nám prosím vědět dopředu.V opačném případě, vaše objednávka bude odeslána na adresu, kterou jste uvedli ve vaší objednávce, dodací adresu.
2.Zrušené Transakce - můžeme zrušit transakcí, dejte nám vědět, takže můžeme zpracovat ihned.Nemůžeme zrušit to, jestli v případě, že zboží bylo již odesláno.
3.Obdržel Špatné Itemt, jak je Popsáno - Jsme lidé a jsme se občas dopustí chyby, ale jsme rádi, aby je opravit, tak, že kupující dává přednost.Pokud je položka obdrželi, bylo špatné, nebo není stejný, jak je znázorněno na seznam produktů fotografie, budeme požadovat, abyste poslat aktuální foto/s položkou obdržel, spolu s jeho obalu (ukazuje na štítku na obalu).Tohle je naše SOP, pro nás musí být určité a pro účely záznamu.
4.DOA/Poškozené Při Převzetí - Jsme si jisti, že naše položky jsou řádně zabaleny před odesláním, aby se zabránilo škody na zboží.V případě, že jste obdržel poškozené zboží, které by byly způsobené lodní dopravy, zašlete nám prosím fotografie obdržel položky, spolu s jeho obalu (ukazuje na štítku na obalu), pro nás zkontrolovat a okamžitě hlásit na naše oddělení expedice, takže mohou přijmout další opatření.
5.Vadný/Nekompatibilní - Jsme si naše zboží ve velkém, takže je tu malá šance, že někdo by mohl být vadný.Požadujeme, aby jste nám poslat fotku/y zboží obdržel a také své původní položky (problémy s kompatibilitou), takže můžeme porovnávat položky a provádět potřebné akce.Pokud máte pocit, že potřebujete vrátit položku, prosím, dejte nám vědět DŮVOD, tak, že můžeme poskytnout RMA pokyny.Zpětná vazba
Protože vaše zpětná vazba je velmi důležitá pro naše podnikání je vývoj, upřímně zveme vás na dovolené pozitivní zpětnou vazbu pro nás, pokud jste spokojeni s našimi produktů a služeb.To bude jen trvat 1 minutu.Díky!